DJ. Bakter Creative Commons License 2004.09.15 0 0 4815

Carpy,

 

Nahát, a végén még kiderül, hogy nem az a fontos, hogy busz legyen a vonat helyett, hanem az, hogy VOLÁN ? :-)))))))))

 

 

radio100jozsi,

 

Azt nem csodálom, hogy a nagybátyád akkor közvetlen busszal menne, ha nem lenne vonat Mezőcsátra. Ugyanis akkor Ms-n szívni kell a helyi közlekedéssel.

Nekem is a halálom, amikor egy városban messze van a vasútállomás az autóbusz-pályaudvartól. Én Csórra szoktam menni néha, elsőre természetesnek vettem, hogy Szfvárig vonat, onnan busz (ugyebár Csóron a vonat enyhén szólva is messze van a falutól). Viszont Szfváron is elég messze van a vá. és a buszpu. gyalog vagy 20 perc, helyi busszal meg elvből nem megyek +120 forintért (nem azért, mert nincs rá pénzem). Így 2 átszállás. Azóta inkább elmegyek a Budapest-Veszprém busszal, ott tesz le Csóron.

 

Amit traficc mondott, a MÁVAUT busz, annak pont azért lenne értelme, mert a vasútállomásról indulna, vagy ott is megállna, nem úgy, mint a VOLÁN buszok. Az állomás előtti térre pedig azért ki lehet sétálni....És cserébe a vonal másik végén (pl. Mezőcsáton) a faluban/városban tenne le, nem a vasútállomáson. Vagy akár pl. Mezőcsátra a MÁVAUT busz lehetne gyorsabb (pl nem állna meg a Mályi téglagyár minden téglarakásánál). Most néztem, 1:07 a buszok menetideje, ezt még a vonat is übereli.

Előzmény: Carpy (4810)