v_peti :........Amíg a drávafoki rakodást tavaly januárban be nem tiltották, rendeleti módon
?????
Örüljenek hogy van bevétel! Miért kell rendeleletileg betiltani a rakodást???
Kinek jut ilyesmi az eszébe???
traficc :
Néha olyan vagy mint az anekdoták elefántcsont tornyából bölcsességeket osztogató példabeli szoba tudósok.
Drávafok 512 lakosú település.
ha hozzáadsz még 10 falut a környékből akkor talán kijön az 5000 fő.
Ekkora népesség eltart két susztert, nyolc boltot, 14 kocsmát, két iskolát, három gyógyszertárat, és kb. 10 egyszemélyes, kényszervállalkozó üzleti társaságot.
A vasút fenntartott árúfelvevő és leadó pontot Drávafokon.
Tizen éven át - ELSŐSORBAN - szociális, munkaerőfoglalkoztatáspolitikai okból mint üzleti alapon.
Képzeld el mekkora teher forgalmat generál ott 5000 lélek, kik közül, kb, 1000 aktiv a többi inaktiv. S most erősen túloztam !!!
Erre nem megköszönik a vasútnak, hogy szociálpolitikával is foglalkozott, jó 10 éven át, hanem jönnek a :
- "kinek jutott eszébe"
vagy, most épp nem Tőled de itt már sokszor :
- gyilkosok,
- irtók,
- halál,
.- stb.
jelszavak, irományok.
A MÁV Vezigen volt egy kb. 1,5 éves priódus, úgy 2002 körül, amikor nem ellenségesen tekintettek a különböző internetes vasúti fórumokra.
Ez mára - sajnos részben indokoltan - megváltozott.
Drávafokon, - tételezzük fel - volt TÜZÉP telep, ahová havonta jött két vagon, és talán kéthetente feladtak ott egy-egy Eas kocsi fát vagy valami mást is.
Ezeket az anyagokat a fa feltalálási helyétől, kitermelési helyétől igy is úgy is teherautóval kellett vinni Drávafok vasútállomásig, most helyete elviszik Sellye vasútállomásig.
Mindegy.