looksharp Creative Commons License 2004.09.10 0 0 4685

Ezzel a történettel tényleg az a baj, hogy igaz. Nem véletlenül nem beszéltek erről a MÁV--vezetők. Csak a leállítást jelentették be,a  pótlásról hallgattak. A szlovák vasútnak akkor volt a járatmegszüntetése, kapacitásfölöslege volt, tudott volna adni Bz-t és személykocsit is, a románok is előkészítettek  fűtőképes mozdonyokat és hozzá kocsikat, a magyar illetékesek meg sem keresték őket, ellentétben azzal, amit kommunikáltak.

Sőt. az elkő nap reggelén a 147-es "problémás oldalán" reggel lett vonla eszköz, mert az esti utolsó vonat a 135-re becserélt MD volt, így a 37449-re lett volna eszköz, de ezt sem engedélyezték, valamikor éjfél fele végigcsattogtattálk velük a vonalat Szentesig, a népek meg ott várták a mínusz 10 fokban reggel a nem jövő vonatot.

Ahol állomás volt, ott szóltak, hogy nem lesz vonat.

De a megállóhelyek utasai? Édesanyám nagyon fel volt háborodva, mert az iskolájukba Orosháza-alsóról vonattal járnak be a 6-12 éves gyereket, akik hiába várták reggel a vonatot. Ez most demagógia? nem tudom, ti hogy vagytok vele, de velem előfordult gyerekkoromban, hogy a hosszas fagyoskodás után 34 fokos testhőmérséklettel estem haza. Nem kívánom senkinek.

 

Az egész arról szólt, hogy itt van ez a probléma: nem tudjuk, de merjük és tesszük, előre a népséggel tűzön-vízen át, mert megtehetjük, meg nem utolsó dolog, mint főpróba. Az emberek meg le vannak...

A helyzetkezelés komolyságát mutatja, hogy az első visszaadott vonal a Kisszénás-Kondoros volt...

 

Egyébként azóra tényleg fél évente megnézik a motorkocsikat, Szentesen minden vizsgálat alkalmával kihullik 2-3 gép. Azaz a problémát nem szüntették meg.

Előzmény: _nyunyuka (4659)