A Tiszára ott nem kell hidat verni, legfeljebb a Bodrogra. Ott meg még megvan a híd, bár hogy az állaga milyen, nem tudom, nem értek hozzá. Új Tisza-híd akkor kellett volna, ha a Bodrogközi és a Rétköz-Nyírvidéki hálózatot össze kívánnák kötni. Vagy erről is szó volt?
3 hete buszoztam arrafele, Saújhelyről Hollóházára, falujáró busszal, Alsó-Felsőregmecen, Füzérkomlóson, Vilyvitányon, Psutafalun, Füzéren át (nem sorrendben írtam), másfél óra, eléggé embertelen volt. Vilyvitány után üres volt szinte a busz, Hollóházára 7 fős csapatunkon kívül 3-4-en érkezhettek.
Persze, Saújtól felsőregmecig embertelen tömegnyomor volt.
azt hiszem, a regmec-településeket nem érintette a Bodrogközi Kisvasút.
Szerény véleményem szerint akkor hiba volt megszüntetni azt a vonalat, akkor még szükség volt rá, ma viszont semmi értelme nem lenne újraépíteni, ugyanúgy, mint ahogy semmi értelme nem volt 32 milliárdért egy kirakat-fővonalat építeni Zalalövőtől Hodosig. Bár, most hogy a szlovének beléptek auz EU-vödörbe, a horvátok meg nem... Így van valami ráció benne. addig, amíg a horvátok be nem lépnek.