Na márcsak azért is, mert, továbbra is tart a hurrikánszezon: Pusztító erővel tombol az Iván hurrikán a Karib-tenger délkeleti térségében. Az óránként 120-150(!) kilométeres sebességgel száguldó szélvihar fákat csavar ki tövestől, házak tetejét tépi le és áramkimaradást okoz. Barbadosban, Grenadában, valamint Trinidad és Tobagóban a tengerparti lakosság fejvesztve menekül a szárazföld belsejébe. Épp most értem haza amúgy Szentesről, de máris követem az eseményeket. Ahogy nézem ez Kubát lefaragja a térképről ismét! Tavaly is volt ilyen hurrikán mikor az összes banánfát és minden egyéb "mozgatható" tárgyat/növényt elsöpört a szigetről. Na most 1 év után újra.. Szóval hihetetlen, és ezért nem tudom megérteni, hogy csinálják. Ha itthon lenne egy ilyen akkor az életem következő 10éve csak a ház újjáépítésére menne el. Tehát értitek? Annyira belemélyültem a témába, hogy felnőtteket is megkérdeztem, mivel én gyerek fejjel még laikus vagyok ehhez, és aztmondták, hogy ez valamilyen szinten egy körfolyamat ugyanis az ácsoknak, kőműveseknek és stb.. mindig lesz munkájuk, az USA állam pedig olyan pazarló életformát folytat, hogyha minden ember így élne a földön akkor 1 milliárd embert nem tudna kiszolgálni a bolygónk.. Na de maradjunk az időjárásnál, és nézem a műholdképet..
Amúgy Szentesen szerda este volt egy kisebb zápor 0.6mm-t adva, így Szentes 2.6mm, Szeged 11mm maradt Szeptemberben.