"a TS-el ezen a nyáron a Neckermannak összesen ennyi baja volt"
Lehet, hogy a Neckermannak nem okozott problémát a többi késés, de például nekem nem tetszett a várakozás hajnalban a Prágából több órás késéssel induló mentesítő gépre. Ezért is kellene olyan légitársasággal szerződni, amelyiknek megfelelő nagyságú tartalék géppark áll rendelkezésre.
"mi a költségeinket per fő számoljuk"
Én pedig per család számolom.
"ezen a télen nagyon sok utas utazott más irodákkal emiatt a "néhány" ezer ft. miatt."
Ha a Neckermann így döntött, azt is megértem. De akkor a minőség hangsúlyozása a hirdetésekben megtévesztő, ezen túl inkább az olcsóságot kellene kiemelni. Ha valaki inkább az olcsóbb, de gyengébb szolgáltatást részesíti előnyben, akkor annak megfelelően választ utazási irodát.
A "Neves légitársaságokkal repülünk, hogy a kikapcsolódás már az utazás elejétől kezdve biztosítva legyen" szöveg elhagyható lenne a prospektusból. Hiszen a légitársaság kiválasztásakor immár a legfőbb szempont az olcsóbb ár. Egyébként ha a TS neves légitársaság, akkor melyik lenne a kevésbé megbízható, kevésbé neves?
"A gép mérete és székszáma pedig ugyanaz a Malévnál és a TS-nél"
Na ez biztosan nem igaz. Még a TS-en belül sem. Odafelé egy vadonatúj géppel mentünk, a gép kapitánya büszkén közölte, hogy nemrég vették át a gyárból. Szerintem ennél több ülést lehetetlen bezsúfolni egy gépbe. Visszafelé egy régebbi gépükön már valamivel több hely volt.
"Sajnos kevés a charterszolgáltató ezért nincsen igazi verseny"
Külföldi cég nem jöhet szóba?