gmarc :......".......Nem tudom, hogy megoldás lenne-e (lehet, hogy hülyeséget mondok, előre is elnézést érte) az, amivel ugyan próbálkoznak, de nem sok sikerrel: a mellékvonalak kiszervezése valamilyen formában..........."
traficc :
Lehet, hogy nem tudsz (még) róla, de igen nagy OKOSSÁGOT irtál, akkor is ha szándékosan akkor is ha véletlenül irtad.
Amennyiben a beszélgetéseinkben szereplő 3000 km-t kiszervezed egy-egy :
- Dunántúli Helyiérdekű (vagy regionálisregionális) vasutak Kft-be,
- Közép-Magyarországi Helyiérdekű (vagy regionális) vasutak Kft-be,
- TiszánTúli Helyiérdekű ( vagy regionális) Kft-be,
..........akkor bármilyen paradox, sok kérdést megoldasz hosszú távra.
a működési költség egy fillérrel se lesz kevesebb, de ég és föld a kettő működési forma, működtetésének környezete, ill. támogathatóságának lehetősége.
Ez igen hamar tiszta viszonyokat teremtene és nem biztos hogy ennek az Andrássy úton ülő vasutasok mind örülnének ( ott se mindenki DGKUm , gonosz vagy gfeca ám ! )és a vasúti szakszervezeti vezetők pedig biztosan NEM örülnének egy ilyen művelet sikerének.
Nem beszélve a számok közötti azonnali tisztánlátás hozta heuresztikus felismerések hozadékáról..........