mr_betus Creative Commons License 2004.09.06 0 0 73
Nyugodtan lehet írni a központba, válasz valóban fog jönni amelyben leírják a saját verziójukat ezzel meghazudtolva az ügyfelet. Csak mivel nem az ügyfél hazudik ezért ebben a levélben a Neckermann ellentmondásba kerül saját magával is és ezt a barom még le is írja. (Annak aki hazudik legalább esze legyen. Bár azt, hogy mikor éppen mit hazudott az nehéz fejben tartani.)

Az meg engem baromira nem érdekel hogy ki kinek nem akar fizetni. Van egy törvény ezt talán be kellene tartani. Nem én vagyok a máltai szeretetszolgálat, hogy több mint fél millió forintért ne azt kapjam amire befizettem és otthagyom a pénzem mert sajnálom a neckermannt nehogy csődbe menjen.

Eurotours utazás alsófokon topic már van, ennek is jobb lett volna az a név, hogy Neckermann utazás alsófokon. Hiszen olvashatja mindenki, már náluk sem a minőség számít. A lényeg: az utas fizessen, az meg hogy milyen körülmények között utazik az nem érdekes ill. az sem, hogy mikor ér oda. A lényeg bezsebeltük a pénzt.

Szóval elmondhatjátok magatokról, hogy saját anyázó topikotok van az Eurotours után. Remélem a jövőben is követitek őket is ti is csődbe mentek.

Előzmény: Attika1 (69)