Tisztelt Urak,
Ez az idő is eljött: Eladó most, vagy eladó lesz levizsgáztatva:
1985 325e, saját magamnak építve. Most az alábbi állapotban van, ehhez képest járóképes lesz és lesz rajta zöldkártya, vizsga.
1985-ös 325e, coupé, kézi tetőablakos, aranyszínű. AF-es motorszám, eredeti alvázszám. A blokk az eredeti, sajátja, csak megsérült a felújítás során, így egy AF-es cimke tanusítja most az eredetét.
A gépet magamnak építettem/építem, csak azóta született egy gyerekem, és ez nem jó családi autónak. Nagyon nem.
Eleje átalakítva nagylámpásra, lökhárítóba E34 nagynyomású lámpamosó beépítve, gumicsövek is benne vannak. Hátul is műanyag lökhárító, adok hozzá egy ACSchnitzer-ről másolt alsó spoiler hátulsó lökös alá. Vadi új.
Elöl-hátul toronymerevítő, állítható, feketére szinterezve. Motor: 2,7, td kovácsolt főtengely, eta dugók, 8,5-ös kompresszióviszony, dugók teflonozva, felső kompressziógyűrű hornya felszúrva eggyel nagyobbra, Új Mahle dugattyúgyűrűk, Új Kolbenschmidt csapágyak, fekvő és hajtó, minden szimmering új. A blokk letisztítva, ezüst színre fújva. 320i hengerfej automata kabrióról, tőcsavarokkal rögzítve, a tőcsavar a hengerfejcsavar furatában végig lemegy.... Motortartó bakok, összes szíjtárcsa, olajteknő, egyéb baszások mind szinterezve... Motortartó gumibakok újak, Febi. Új kevlár kupplungtárcsa, Getrag 260 váltó. 325i szívóöntvény és folytószelep. 535i injektorok, vezérlő, légmennyiségmérő. Motronic 1,3. 324d hűtő (böszme állat), elektromos venti. Köténylemez trópusi automata klímáshoz való, (az egész eleje csupa lyuk), eredeti új BMW Teile. A motorkábelek kábelcsatornában futnak a tűzfalon. A kartergáz nem a szívórendszerbe fut, hanem olajlecsapató ciklonba, ennek a furata és a kis "csöcs" amire jön majd a gumicső, az már rajta van a karteren... A forgalmija szerint nem katalizátoros, a vezérlése katalizátoros és katalizátor van is alatta, egy 535i-ről, hogy elég nagy legyen.
Első index hella black, vadi új, nem festett vagy fóliázott. A hátsó lámpa teli piros, adok hozzá egy pár "legálisat" is. természertesen mosolygós lámpák elöl. Adok még hozzá: két ajtó, elektromos zárral és ablakkal, + kábelköteggel, vezérlővel. +1 csomitartótetőt nagy szerszámtartóval. +1 diffit 3,64, ami rajta van az 3,91 (automatáról, én szereltem le). A gépen komoly sérülés nem volt.
15-ös BBS felnik, középpel.
Ami nincs kész: kipuffogó csak középdobtól hátrafelé van most fent, megvan az eleje is, de fel kell rakni, és összehegeszteni. Hűtés csövei hiányoznak, a motor kábelezését be kell fejezni. Néhány gumicső hiányzik a szívórendszerből. Kell rá vizsga és zöldkártya. Szervópumpa nincs feltéve, mert a bak és a pumpa közti kis tartók egy zacsiban otthon vannak és nem elég tiszták még. Így a generátor sincs felcsavarozva. Természertesen mindkettő megvan.
Asszem egyértelmű, hogy elmebeteg módon saját magamnak építettem, de meg kell válnom tőle. Ha valakit érdekel, elér a 20-9249-798-as számon, vagy a boczenzs@invitel.co.hu-n
Nem maradnék sokáig autó nélkül, de egy kicsit családibbat kell majd venni. Valószínűleg egy E34 lesz helyette. Többet ér, mint amennyiért odaadom.
Gaijin