Geraszimov Creative Commons License 2004.08.31 0 0 2388

Nem akarlak elkeseríteni, de .....

 

A kormányvízszint, ahogy ők hívják nálam sem volt OK. Korábban már írtam, hogy kb. 3-4 fokot a középállástól ballra volt elfordulva a kormány. a szöveg nekem is kísértetiesen ez volt, majd beáll. Az autó közben kopogni kezdet a futómű felöl, aminek az okát a kormányműben látták, egyszóval lecserélték ( későb kideült, hogy a lengőkar az). A kormányművet összerakták, most lényegesen kevésbbé ferde, alig észrevehető, de a változatosság kedvéért jobbra. Ha a szemem szimmetriájával beállítom a volánt középre, akkor az autó megy ballra az árokba. Azt vettem észre, hogy a kormány középállásban nagy holtjátékkal küzd, és olyan maszatolos  érzésű a volán. Lehet hogy nem adja vissza amit érezni lehet így leírva, arra gondolok, hogy 4-5 fokot elfordítva a volánt a kerék nem követi a fordítást az első pár centiméteren. Szervós a kocsid? A szervónál - minden gépeszeti tudásomat elővéve - ilyen csak akkor fordul elő, ha maga a kormánykerék van ferdén föltéve a kormányúdra, hiszen a szervo visszatérítő ereje mindíg középre húzza a szerkezetet. Nekem itt olyan érzésem van, mintha az egész kormányszerkezet adná azt, hogy gyakorlatilag nincs középállása/kormányvízszintje. A szervízben azt mondták, hogy ezt nem lehet ennél jobban beállítani!!!?

 Érdekelne, hogyha orvosolják a problémát hol teszik, melyik kereskedésben és melyik alkatrész állításával.

Kis színes: az új lengőkar szilientje már most ropog, úgyhogy két hét múlva újra szervíz, 3800 km megtétele után negyedszer!

 

Bocsi a hosszért!           

Előzmény: gyasza (2381)