Sziasztok!
Bemásolok egy 2004. május 15-én kelt írásomat a gagyi utazási irodák topikból:
"Remélem ez egyedi eset, ami velünk történt.
Bementünk a Neckermannba, előre betelefonáltam, hogy mikor mehetek, mert bizony a 2 éves gyerekünket is vinnünk kellett, felkészültem a prospektusból, még egy krétai utat is bespájzoltam, ha lebeszélnének Egyiptomról, meg ugye utaztam is velük, azt hittem ismerem őket,de többet ilyet nem teszek.
50 percet vártunk (csak mi) a gyerek egy idő után persze elmutogatta az összes repülős képet, megivott két üveg teát, és belakta a falatnyi irodát, amit lehetett megtettem, hogy mégse tegye.
Rosssz nem volt, csak éppen nem bírta vigyázban.
Na akkor az egyik alakalmazott úgy ránk üvöltött, hogy azonnal "hallgattassam el a gyereket", így én csak néhány oldal panaszkönyvi bejegyzéssel távoztam, utazással nem. A további megjegyzéseit, és a hangsúlyt nem is jellemzem...
Ez a gyerekbarát kiszolgálás.
Márpedig ahova a gyerekemet nem vihetem, oda nem is megyek!!!
Természetesen az utazási irodában van a hiba, de a kedvem valahogy nagyon megcsappant.
Hétvégén feldolgozzuk ezt a "pofont" utána meg rákapcsolunk a többi utazási irodára. Hátha szerencsénk lesz:)))
Egyébként remélem ez mással nem fog előfordulni, mert bizony itt komoly összegeket hagynak az emberek, és szerintem ezért el lehetne várni, hogy legalább szóbaálljanak velük, és ne vegyék el a kedvüket.
Mindenkinek jó nyaralást, de válassza meg melyik irodával! "
Választ azóta sem kaptunk, viszont nyaraltunk egy másik irodával. Természetesen nem hagytuk a kedvünket elrontani, és jól éreztük magunkat, de nem felejtettünk. Az ember a gyerekére érzékenyebb, mintha önmaga kapja a "pofonokat", és nem várok már soká a válaszra. Mi itt ugye szolgáltatást igénybe se vettünk, noha azért mentünk oda, mert előzőleg a Neckermann-nal voltunk a nászutunkon, és akkor elégedetten tekintettünk vissza.
Nekünk ez volt a fenti irodáról a tapasztalatunk.