sP Creative Commons License 2004.08.18 0 0 9670

Sziasztok!

 

Igértem első benyomásokat, tapasztalatokat az autóról.

Összeségében: jó választás volt a púpos.

 

Fogyasztás: 1.4 16v bejáratás alatt, némi város, több orrszágút, autópálya, néha klímával 7,3. Nekem tetszik. (Főleg az előző autómhoz képest, a 2.8-as motorjával.) De egyébként is jó.

 

Menettulajdonságok: egyeleőre nem húzatom, pedig kellene, ahhoz hogy "menjen". De érzésre nem lesz ez rossz. Csak legyek már túl az 1000 km-en. :)

 

Futómű: lágy, de ettől kényelmes még a Thököly úton is. És különben sem kell sportautóként viselkednie.

 

Ami tetszett:

  • Nagy hely elől, hátul, irdatlan méretű csomagtér.
  • Ülés, kormány jól állítható. Feleségem is, én is megtaláljuk a kényelmes helyzetet a vezetéshez.
  • Nagyon jó a klíma teljesítménye.
  • Nem zörög, nem csörög, nem csattog, nem nyikorog. (Még a kuplung sem). Remélem így is marad.

 

Ami nem:

  • Nehezen szoktam meg, hogy a váltókar gázadásra-elvételre ugrál. Jelentősége nincs, csak zavaró (volt).
  • Sem a gyár sem a szerviz nem fejezte be az autót. Két alkalommal találtunk "hibát" a motortérben. Előszőr a fékfolyadék tartályon nem volt rajta a visszajelző érzékelője, csak lógott a levegőben. Másodszor azt vettük észre, hogy a szervóolaj tartálya nincs becsúsztatva a sínjébe. Különösebben nem tudott mozogni a csövek miatt, de jó lett volna, ha ezt valaki előttem észreveszi.

És egy kérdés:

Biztos, hogy 50 literes a tank?

Amikor a szalonból elhoztam meg se mozdult a mutató, égett a lámpa, és így ment bele 40,2 liter.

Második tankolásnál kicsivel volt piros felett a mutató, így 35 liter ment bele.

Több, mint tíz literes tartalékkal dolgozna a púpos? Tényleg olyan, mint a teve. :-)