Hello dohonyiz!
Köszönöm a jó kívánságaidat!
csak igy tudok hozzásólni mert azt irja ki hogy nem járt le az idő...???
Tehát kérdésedre válaszolva: az autó 1.5 dci, Azure és ma 3 napos. Színe mint a tiednek!
Ennek az autónak ez és a fekete a színe !!!
Viszont a szervizek miatt aggódom. Csupa átverés mindenhol... :(( Mióta megrendeltem az autót az olvasok Renault-os forumokat és a szerviz probléma egyértelműen jelentkezik. Ezzel kapcsolatban gondoltam arra, hogy nem lenne rossz értékelni a szervizeket-csinálni egy weboldalt v. ilyesmi- , hiszen elég sok Thaliás van már a kirívóan rossz szervizeket valamilyen szinten szankcionálhatnánk. A legdurvább amit olvastam hogy bement zöldkártyát csináltatni valaki és azt mondták neki, hogy hiányzik a szívósor tömítés ????!!!!, de az autó jól ment addig!! Hát ekkorát hazudni! Aki nem ért hozzá az pedig elhiszi. Amúgy hova lett , beszívta a motor, vagy leesett??? :))) Jól lehúzták pénzzel a szerencsétlent...
Ide tartozik még, hogy mindenki "beleadhatná" a saját szakterülete tudását ha az kapcsolódik valamilyen formán ide. Én pl. jelenleg minőségbiztosítási ismeretekkel vértezem fel magam és igyekszem, hogy ne verjenek át.
Van egy Renault-club ,csakhogy vannak vagy negyvenen...
Ezúton mindenkitől várok ötleteket/véleményeket ezzel kapcsolatosan.