RockKéró Creative Commons License 2004.07.29 0 0 2092

A problélma szerintem nem a Kalos-sal kapcsolatos, hanem a szervízek felkészültségével.

Gyakorlatilag tavaly ilyenkor, amikor a GM CEE átvette a teljes Daewoo disztribúciót, ezt úgy tette, hogy felépített egy teljesen új hálózatot, mindeféle tudásbázis nélkül- mint a Toyota a F1-ben :-))). Erre jött egy új tipus - Kalos - amit egyenlőre még nem tudnak rutinból követni - mondjuk a Matizzzal ellentétben! Ezt a hibafaktort tovább erősíti az OPEL-es felsőbbrendűség a szerelőkben - ha jó autót akarsz vegyél OPELT címszóval, aztán 70.000 után, nem győződ nyomatni bele az olajat. Szerk :-)))

Nekem is volt egy kis problémám a benzin adagolóval, gariban kicseréltek benne kb. 60-70 ezer forintnyi értékű alkatrészt , amikorra kb. 5. utánnajárásra kiderült egy 500 Ft.-os kábel csatlakozó nem jó.

Szóval ezek a gondok egyértelműen felkészületlenségből adódnak, ilyen és ehhez hasonló dolgok minden típusnál léteznek, csak ott a szervízhálózat egy fokkal felkészültebb.

Előzmény: Sarkany (2091)