Nekem a Kalos előtt Suzukim volt 10 éves 110.000 el 90%-ban városi használattal(nem pest) és végig fémtiszta volt a kipufogócső. Amikor beszámítattam azt hitték hogy most cseréltettem le.
Szerintem sokmindentől függ hogy milyen a kipufogó ( motor korszerűsége, kat. fajtája stb.) de én azt javaslom akinek hosszútávon fekete a csöve menjen el egy ellenőrzésre, lehet hogy az a pár ezres kiadás megéri a többszázezres helyett( ha nincs garancia persze).
Más: a szolnoki szervízben a raktáros srácnak van egy Kalosa direktszűrővel gyári ültetéssel.
A direktszűrő 10.000-be(beszereléssel) kerül és megtáltosodott a kocsija( elvitt egy körre). Ha egyenletesen mentünk gyári hangja volt viszont mikor odalépett neki mintha Remus rendszer lett volna rajta.
Hátránya: akár 13 litert is fogyaszthat ha gyakran sportolunk.
Viszont amiért elgondolkoztam rajta: előzésnél nem kell annyira pörgetni a motort a dinamikus haladáshoz( klímánál még érdekesebb lehet).
Szerintetek érdemes betenni?
Ültetés: A gyári szett 60.000 stabilabb az autó, rövidebb a fékút de úgy van hangolva hogy nem ráz, pattog.
Viszont a magyar utakat figyelembe véve könnyen le lehet darálni a kocsi alját.
Várom ezzel kapcsolatban véleményeteket!
Üdv.