steely Creative Commons License 2004.07.25 0 0 9176

A klímaberendezés által befúvott levegő hőmérsékletét nagyon sok minden meghatározhatja!

Gondolok itt többek között arra:

  • Manuális-e vagy automata.
  • Elindulás után közvetlenül a hőmérséklete magasabb, hiszen az elpárologtató sem hűl le 2 perc alatt.
  • Ha napos helyen parkol az autó a belső tér burkolatainak hőleadása annyira magas, hogy a klímaberendezést ilyenkor pár percig nyitott ablakok mellet célszerű üzemeltetni.
  • Ha a befújt levegő hőmérsékletét huzamosabb használat után is melegnek ítéled, - "a hőválasztó max balra volt tekerve"- akkor az is lehet, hogy a hűtőközeg kevés a rendszerben, bár ennek más tünete is van ® szakember felkeresése ajánlott.
  • Véleményem szerint a szélvédőre és napsütötte üvegfelületre irányított hűtött légáram hatásfoka, a felvett hőmennyiségtől rendkívül leromlik, még ha az üveg el sem pattan.
  • A hátsó padon ülők hőérzete sokkal kisebb -klíma esetén- hiszen az ő testfelületüket kevésbé éri a nap melege, + szinte az összes anemosztát hátra fújja a levegőt.
Előzmény: SZATA (9175)