petshaky Creative Commons License 2004.07.21 0 0 2732

pozitív példa:

autóalkatrészt vettünk az ebay-en keresztül Los Angelesből márciusban (ár 25 usd küldési ktg: 44 usd, de még így is megérte) a hétfőn feladott csomag péntekre meg is jött, sajna a cucc nem az volt amit rendeltem. Lefényképeztem a cuccot és átemileztem a problémámmal együtt. Válaszolt az eladó (Linda nevű kedves csaj), elnézést kér, küldjem vissza a csomagot és elküldik még egyszer, természetesen a küldési költségeimet is megtérítik. Visszaküldtem a csomagot 9.400 Huf, mely összeért a Magyar Állami Posta március 22-től június 26-ig hordozta a csomagot szerte a világban. Az eladó meg hetente írta, sajna nem jött meg a csomag :( június végén szól a postás, hogy visszajött a répa azaz a csomag amit 5600,- kemény forintért át is vehetek, mert ismeretlen okok miatt nem tudták kézbesíteni arra a címre ahonnan feladták. Leírtam ezt az eladónak aki kedvesen annyit mondott, ne küldjem el még egyszer a hibás terméket, de ő elküldi újra az alkatrészt.- így is eleget buktak ezen :) -  Lám a csomagom múlthét pénteken meg is értkezett megjegyzem 30.000-es pozitiv feedbackos cég volt.

 

negatíum: a Posta ígérte, ha ők cseszték el visszafizetik a 9.400 csengő forintot és megkapom a csomagom, kiváncsian várom lassan egy hónapja mi lesz ebből.....

Érdekes, hogy az usából feladott doboz sértetlenül, "gyári csomagban" érkezett, míg amit megutaztattak úgy nézett ki mintha valaki focilabdának használta volna.........

 

 

Előzmény: robee (2725)