Mi a múlt héten kaptunk egy számlaegyenleg értesítőt, mi szerint 1,3 millió forinttal kevesebbet fizettünk eddig ki, mint amennyit kellett volna. Ez gondolom mondanom sem kell, nem igaz, mivel eddig minden tételt szépen határidőre kifizettünk. Hosszas irat-turkálás és számolgatás után kiderült, hogy ez egy hitelből fizetett részlet, amit mi még február elején átutaltunk, alig néhány héttel az első hitelből fizetett rész után. A poén, hogy ugyan arra a bankszámlára történt az utalás, mint amire néhány héttel azelőtt 6,7 milliót utaltunk. Valamiért azonban kedves és figyelmes Central Park ezt nem vette észre, olyannyira, hogy 6 hónap elteltével 5 nap nyomozás kellett nekik ahhoz, hogy megtalálják.
Kérdem én, mi a F...nak kell a szívinfarktust hozni a kedves ügyfélre??
Komolyan az kerülgetett minket, mert közben egyéb pénzmozgások és számlaszámok tömkelegében valóban találtunk egy hasonló összegű kiutalást, ami nem az ő számlájukra ment el. (Persze mi azt hittük először, hogy ez ment rossz helyre) Nem lenne baj, ha legközelebb alaposabban megnéznék a számláikat, és csak miután tuti a dolog, az után rémisztgetnék a kedves vevőt.
Persze hozzá kell tenni, hogy a CP-nél az Irma nagyon kedves és készéges volt, tehát ezzel nem is lett volna baj, de elég nagy kár, hogy ilyen bakik előfordulhatnak.
Amúgy nekem az a tapasztalatom, hogy a CP és az értékesítés ügyfélkezelésével semmi gond. Nagyon kedvesek, meg minden, csak az Épker az, ahol kevésbé szívélyesebb a kiszolgálás. A gond inkább a vezetéssel van. Mert ha a főnök azt mondja szegény értékesítőnek, hogy 2 hét, akkor neki azt kell mondania, hogy 2 hét, hiába látja, hogy inkább 2 hónap.
Szóval legyünk kissé pozitívabbak. Pl. örüljünk, hogy idén már nem kell bekötetni a légkondit, és így lehet, hogy jövőre olcsóbb lesz (legalább is ez a tendencia:), vagy örüljünk annak, hogy a D épület nem zöld lett! :)
Örüljünk, hogy hamarabb ki tudjuk próbálni majd a fűtést! :)
Mondjatok még valamit, mert most nem jut eszembe több.