Miután a 122-es Leslie-met odaadtam ingyen és bérmentve (csak azt kötöttem ki, hogy biztosítást kössenek rá) utólag visszagondolva odaadtam volna a B3-at is. Nekem is annyi idős a bíszrím, mint Csekéé, viszont az enyém be van játszva, ritka az a nap, mikor nincs bekapcsolva. A basszeros panaszkodott a két Leslie eltérő hangmagassága miatt, az viszont nem a mi hibánk ( Cseke Lacié és az enyém), az én felső rotorom a legalsó éxíjtácsára volt kötve, a Csekéé a középsőre. Ez a Doppler effektusnál annyit jelent, hogy kb. 1/2 hang különbség van a két Leslie hangmagassága között. A gyakorlatban ez azt jelentette, hogy a gitáros az én Leslie-met hallotta, a basszeros pedig a másikat. A basszeros panaszkodott is, hogy állandóan transzponálnia kellett. Egyébként teljesen saját véleményem szerint a basszeros ász volt, csak nem ebben a régies és újabb (ACID) JAZZBEN! A pasi Victor Wooten stílusában játszott, tappingelt, slappelt, basszgitárhoz mérve nagyon jó volt, ehhez a stítlushoz képest nem volt jó, teljesen mást játszott. Még egyszer: nagy választási lehetőség nem volt, legjobb tudomásom szerint B3-ból összesen 3 db van Magyarországon, ebből Csekéé az egyik, enyém a másik, a harmadik pedig lakásdísz Miskolcon. Megfelelt volna egy jó A-100, VAGY C3 is (azom is van) belülről mindegyik egyforma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Az egyik pretty, a másik good looking, a harmadik pedig a sznoboké. Még egyszer: belülről TELJESEN EGYFORMA. De Rhoda Scott pld. XB-3-on játszik. Meg néha B-3000-en. XB 3-am nincs, B-3000-rem van.
A dolog lényege, hogy a hangszeren rendszeresen játsszanak!!!
A másik: Hammondhoz igazi Leslie kell! Ez bebizonyosodott a Spencer Davis és a Colosseum alatt is! Műanyagból nem lehet igazi koloniál bútort csinálni!
nallaci