nord Creative Commons License 2004.07.17 0 0 1959

Sajnos nem tudtam a táblázatodat olvashatóvá tenni.Ha kinagyítottam olvashatatlaná vált.

 

A lényeg úgysem az adatokban volt, hanem hogy mit meg nem teszek autós ügyekben:)

 

 

 

nem értem hogy hoszú lejtőn miért kell 50-el 5.be menni.ÁLLANDÓAN A FÉKET KELL NYOMNOD HOGY TUDD TARTANI AZ 50-ET /LAK.TER.BELÜL./Országúton pedig letolnak az útról ha 50-el totyogsz.Mi az oka hogy csak 50-el haladsz 5.ben?A szituáció az érdekes.

 

Bizony, ez lakott terület, és az út jellege (lejtő nagysága plusz néhány kanyar) szinte adja, hogy ötvennel, ötödikben csorogjak be a városba. A lejtés miatt csak a kanyar előtt kell fékezni - kábé negyvenre - így senki sem tol le, másrészt a traffipax miatt is nyugodt vagyok. Szinte adja magát a terep (és nem csak ez, hanem még van egy-két ilyen), hogy az ember nyugiban, motorfékkel és néhány fékezéssel haladjon.

Hidd el, van olyan lejtő az országban, aminek a lejtése miatt sem a gázt, sem a féket nem kell állandóan nyomni az "ötödikben-ötvennel" haladáshoz.

(Egyébként érdekes a dolog, mert ez csak a Kalosnál van így. Előtte Corsám volt, abban olyan erős volt a motorfék, hogy néha még gázt is kellett adnom.)

 

Üdv,

Előzmény: Négyesi (1954)