expesti
2004.07.15
|
|
0 0
41
|
Sziasztok!
Igazából tudom, én kezdtem el ezt az egész Tele2-zést, de most azért irok, hogy amennyire vártam, akkorát csalódtam ebben a cégben.
Miért is:
- Először is én Matáv felezőt használok és ahhoz képest nem olcsóbb sokkal, nemzetközit meg ritkán hivok. Szóval olcsóbbnak nem olcsóbb.
- Számlát a mai napig nem kaptam, az első nap óta használom őket. Ez azért undorító, mert majd egyszerre számláznak ki 4-5 hónapot, és utána már követni sem lehet, hogy mennyit is telefonáltál, egyáltalán annyit számláznak-e amennyit beszéltél. El sem merem képzelni, hogy milyen a számlázási rendszerük... Ez szerintem nagyon nem jogos, lehet, hogy a HIFet érdekelné...
- Az ügyfélszolgálat egy katasztrófa, rosszabb mint a Vodafone-é. Kedvesnek nem kedvesek, segítőkésznek nem segítőkészek. Ezzel ellentétben hazudoznak, egymásnak ellentmondanak és nem tudnak/akarnak segíteni. Pl. egy hónapja minden 7en megigérik, hogy jövő 7en jön a számla, aztán azóta sem...
- Múltkor hallottam beszélni az Igazgatót(aki egy zeneszerző(!)) a Radio Café egyik műsorában. Nincs módjában elárulni mennyi az előfizető, mit (nem terveznek), semmit sem tud mondani. Tisztára az a hozáállás, hogy "mi vagyunk a királyok, én vagyok az Isten, ti meg csak fizessetek, oszt' kuss" Nagyon unszimpatikus. Ja a UPCnél volt valami fejes, és az átszervezéskor kirugták! No comment....
Szóval az eddigi tapasztalatok alapján ugyanolyan töketlen egy cég, mint a Vodafone, vannak olcsóbb áraik, meg néha egész jó akcióik, de azonkívül egy nagy 0. Mindez és az ilyen szegényes szolgáltatáskínálat szerintem kevés lesz a sikerhez, mert az előfizetők száma nem minden, ugye Laczkó-Tóth Úr?
Szerintem jó lenne, ha kicsit összekapnák magukat, mert ez a hozzáállás nem méltó a Tele2höz(külföldon 1000× jobbak) és így nem szerezni, hanem elveszíteni fognak előfizetőket. Szerintem egy igazgatócsere megoldaná a dolgot, mert egy hozzáértő, komoly szakember és ne egy nagyképű muzsikus irányítson egy ilyen céget!
Én inkább ezentúl a Matávot használom, mert ott figyelnek az előfizetőre és nem leszarják. |
|