F2004 Creative Commons License 2004.06.16 0 0 8356
Mondjuk az, hogy egy európai kocsi biztonságos igen relatív megközelítés. Mit értünk biztonságon? Ekkora sebességnél már figyelembe kell venni az emberi tényezőket is. 140-es sebességnél elszenvedett baleset 80%-ban végzetes kimenetelü. Mindegy, hogy borulás, fontális, avagy más típusú ütközés, fának, más autónak. Én csak azt mondom, hogy a Thália ebből a szempontból nem tartozik abba a kategóriába amit ehhez a tempóhoz, úgymond autópályára alakítottak ki. Ez egy családi autó és nem egy autópályás kocsi. Vannak a városi autók, az egyterüek, a csládi autók, túraautók, sportkocsik, autópályás verdák, stb. A Thalia nem arra hivatott, hogy 150-160-nal záguldozzunk vele, hanem arra, hogy tempósan (120) és kényelmesen UTAZZUNK. Erre tervezték, ennek megfelelőek a paraméterei és a technikai megoldásai is. Egyszerűen arányítsuk a szélességét a magasságával, a kerék szélességét,a felüggesztést, a rugózást, a kerék szélességét. Ez nem egy autópályás gyorskocsi!
Előzmény: SZATA (8353)