v__tibor
2004.06.11
|
|
0 0
8246
|
OFF Tapasztalataim szerint Zsolta "elmélete" igaz a kétütemű vonatkozásában (háromhengeresem volt), mivel a füstölés oka jórészt a kis fordulatos hajtás miatt a kipuff rendszerben lerakódott olajsár lassú égése. Anno egy-egy hajtósabb néhányszáz km után nyoma sem volt a kék köd illatnak még alapjáraton sem. On
Az olajcsere és bejáratás tekintetében ua véleményen vagyok.
Lenne egy kérésem: kicsit a lustaaság miatt, de nem volt kedvem megkeresni a légkondi kondenzvíz levezető csövét. Hogy miért? Mert az elmúlt napok hosszabb klímázása után egyszer sem csöpögött a víz a kocsi alatt, holott tavaly rendszeresen volt ilyen. Lehet, hogy meg kellene vizslatnom ezt a levezetőt az esetleges eldugulás miatt! Tudja valaki a pontos helyét? |
Előzmény: PTRgilicz (8244)
|
|