PTRgilicz Creative Commons License 2004.06.11 0 0 8244
Hello Zsolta!

Olaj: Teljesen jól értelmezted a dolgot!
Nem érdemes lecserélni az első kötelező szervizig, valamint amíg meg nem kapja az első kötelező szervízen a friss tiszta olajt, addig nem is igazán ajánlatos 100%-ig kihajszolni a motor lelkit! Én úgy gondolom, hogy az első 1000 km az nagyon óvatosan kell megtenni utána kb. 5000-ig már nem kell olyan görcsösen figyelni de még mindig bébi tempó.. 5000e-től felszabadultabban de józanul az első kötelező olajcseréig. Ha meg megvan a friss olaj onnantól meg korlátok nélkül lehet autózni!

A kíméletes üzemmód alatt nem csak az alacsonyabb fordulatszám korlátot értem, hanem az autó alacsony terhelését! (max. fél gáz, max. félig megrakott autó)
Úgy érzem ha ezt a pár apró lépést betartjuk a bejáratás során hosszú élettartamú, problémamantes lesz az autó! Ez csak türelem kérdés, de megéri várni!

Trabant téma:
"Halott" autóról vagy jót vagy semmit...!
Amelyik Trabin nincs túlolajozva a keverék az nagyságrendekkel kevésbé füstöl............

Előzmény: Zsolta dCi (8243)