Iku_
2004.06.10
|
|
0 0
8216
|
Ez gyári nem túl jó minűségű kijelentés azért kicsit necces. Ugyanazt a szabványú olajat teszik bele, amit utána kötelező szervíznél is. Sőt a padon történt bejáratás után új olajat kap, tehát abszolút frisset.
Az más kérdés, hogy ajánlott e lecserélni a bejáratás után. De akkor is 1500 km után és nem 1000 után.
Erről egyébként saját véleményem az, hogy miután a nem valószínű, hogy az autó nálam éli meg a 300e-dik kilómétert, így igazából nem érdekel, hogy akkor még működik-e. Szóval részemről csak annyit költök karbantartás címén az autóra amit a gyár, és az üzembiztonság megkövetel. 1 Ft-al nem kapok többet eladáskor ha lecsérlem az olajat 1500 után akkor sem. Ez nem azt jelenti, hogy nem vigyázok az autóra, sőt! De olyan plusz költségeket nem vállalok, amiknek nincs a használatban visszatérülő értéke.
|
Előzmény: mzdude (8215)
|
|