TRf Creative Commons License 2004.05.29 0 0 37
Ezt gyönyörűen leírtad, csak pár probléma van.

1. Az öcsémnek halvány dunsztja nincs arról, hogyan kell kikódolni egy telefont. Sem számítógépe, sem kábele, sem szoftvere, sem tudása nem volt meg ehhez.

2. Abban az időben mindenki Westeles volt a családban, tehát értelme sem lett volna kikódoltatni.

3. A Mobil ASK nem nézi meg, hogy kikódoltattad-e vagy sem. Ahogy alul le van írva, rádugják valami cuccra, ami kiír nekik egy értéket a képernyőre. Ha ez X, akkor ok, ha nem X, akkor illegális szoftverművelet, és garanciavesztés. Tök lényegtelen, hogy ez valóban megtörtént-e vagy sem.

4. Tök felesleges a Fogyasztóvédelemhez fordulni, 90%, hogy ők is a Mobil ASK-t kérik fel szakértőnek. Sem esélyed, sem eszközöd nincs arra, hogy érvényt szerezz az igazadnak.

5. A Westel -- aki pontosan tudta, hogy a 3110-esnek ez a szériája foschtalichka volt, és naponta tucatjával érkeztek hozzá panaszok ezzel kapcsolatban (tudom, dolgozott náluk ismerősöm), az incidenst követő másfél évben kifizette velem a működésképtelen, használhatatlan telefon teljes értékét, szépen havonta levonva azt az összeget, amit lebeszélhettem volna, csak épp nem volt mivel. Kedvesek.

Hát ennyi. Jogállam, LOL!

Előzmény: pampika3 (33)