http://www.alpine-europe.com/alpine/cms/details.php?p=350&details=1
Itt van a hagszóró.
Mint írtam nem kellett másik lyuk, úgy oldottam meg, hogy egy nagyobb alátéttel fogattam fel 1 helyen a 2 jó méretű lyuk mellett. A gyári csavarlyuk küvülről esett, így azt fel lehetett használni, kb. 1 cm-el tér a szabványos mérettől. Tehát most nem egy átmenő csavar tartja a hagszórót 1 helyen, hanem egy a hangszóró készlethez mellékelt kárpitrögzítő alátétet (téglalap alakú) törtem el, és az szorítja oda a hagszórót.
Tehát minden gyári maradt, fúrni nem kellett, csak megtákolni ilyen módon. Egyébként stabilnak tűnik, nem rezonál.
A hangról annyit, hogy most van végre magas, és ez már a súlya alapján is nagyobbat szól, a gyáriból a vasat rendesen kispórolták.
Az elsőket valószínűleg nem fogom bántani, nem akarom szétbontani az ajtókat. Nekem alapvetően a magas hiánya volt ami nagyon zavart, most nem szól tompán, és 8e-t megért a csere. Így most elölről érzem inkább a mélyet, és hátulról jön a magas, de egy ilyen kis autóban ez nem nagyon okoz gondot a hangképben.