dh00
2004.05.21
|
|
0 0
7759
|
Nem akarom elrontani senkinek a kedvet hetvegre, de a kovetkezok derultek ki.
A gyari GY gumikkal sokat mentem dajcslandban es nem volt vele semmi gond, 180-nal sem razott. Aztan vettem kint teligumit, az is jo volt. Itthon visszarakattam(valami pancser budai szerviz) marciusban a nyari GY gumikat es utana vettem eszre hogy raz a kocsi 130-140 korul. Elvittem masik(gumisarok bt) szervizbe, nagyon profik es korrektek. 40-50g !!! eltereseket talaltak a korabbi centirozasban. De az ujabb centirozas utan is raz a kocsi. Teli gumikat es potkereket cserelgettek a kocsin es ugy is leteszteltem autopalyan, tovabbra is raz. Es ha 140-nel uresbe tettem akkor is razott. Ezutan irany vissz a szerviz. Tanacstalanok voltak mitol lehet. Vagyis a diff.-mure tippeltek de veluk nem javittathatom mert meg garancialis. Aztna jottek a tovabbi hibak. Megmutattam a szerelonek hogy uresben ha felporgetem a motort 4-5000rpm fole, akkor folyamatosan valami sercego-csorgo hang hallatszik a kuplungtol, de csak belulrol a kocsibol lehet hallani. Itt jott egy erdekes dolog. Veletlenul be volt kapcsolva a klima, es pont a 4750rpm-es pottynel elkezdett rangatni az auto(allo helyzetben, sebvalto uresben). Ennel magasabb vagy alacsonyabb rpm-nel nem rangatott. Ahogy kikapcsoltuk a klimat, megszunt a rangatas. De nem sikerul osszefuggest talalni a 2 rangatas(140-nel autopalyan, es uresben klimaval) kozott mert 140-nel 5-osben es uresben is rangatott, es uresben 140-nel csak a kerekek forognak, a motor leesik alapjaratra. A klimaval viszont csak 4750-es rpm-nel jott elo a hiba. Ami gyanus az az hogy 140-nel kb ekkora a fordulatszam is.
Ja es emellett talalt a szerelo valami kerrego hangot amikor kezzel forgatta az elso 2 kereket.
A biztonsag kedveert leirattam veluk egy papirra mint fuggetlen szerviz, milyen hibakat talaltam es hetfon mar ezzel megyek a Robert K. krt-i R szervizbe. Az auto(1.4 8v Oasis) 2003 augusztusi. :) / :(
Ha valakinek van mar tapasztalata ezzel kapcsolatban, akkor adjon tippeket, hogy mi lehet hibas.
|
|