Sarkany Creative Commons License 2004.05.21 0 0 1290
Okulásunkra megpróbáltam összegyűjteni - a topicban leírtak alapján - a checklámpa figyelmeztető jelzések alkalmával tapasztaltakat és az azokból levonható következtetéseket.

1. 70 %-ban az 1,2-es Kalosnál történt figyelmeztető lámpa kigyulladás. (Messzemenő következtetésre nem ad lehetőséget ez a megállapítás, mivel nem biztos, hogy ugyanolyan arányban írogatnak ide a 1,4-es és 1,2 tulajdonosok).
2. Az esetek 80 %-ában - azon kívül, hogy folyamatosan égett, vagy villogott a figyelmeztető lámpa - a kocsi menettulajdonságai nem változtak.
3. Amikor csak villogó volt a jelzés, a computer nem rögzített semmiféle hibát. Ezek az esetek a szervizek számára kezelhetetlenek voltak. Általában a benzin szennyezettségére hivatkoztak ahelyett, hogy hibafeltárást végeztek volna.
4. Folyamtos jelzés esetén, 1-2 eset kivételével, a computer a 4-es hengernél jelzett égési rendellenességet. Ilyenkor a szervíz injektor tisztítást vagy cserét javasol ill. végez. Hibafeltárás ekkor sincs, csak rutin beavatkozás történik.
5. Az injektor csere 1 esetben nem járt eredménnyel, a hiba az injektor tisztítás, majd csere után is fennállt.

Egészítsétek ki, ha valamit kifelejtettem volna!

Arra kérnék mindenkit, hogy az üggyel kapcsolatos saját tapasztalatait írja be a topicba! Hátha sikerül a mozaikokból összerakni valami épkézláb, helytálló magyarázatot a hiba okára. Nagyon úgy fest a dolog, hogy a szervizek értetlenül állnak a probléma előtt...

Előzmény: Rudyboy (1287)