kovlui Creative Commons License 2004.05.19 0 0 7695
Ha végképp nem jutsz dűlőre a szakszervízzel (RH-val) ÉS szentül meg vagy győződve, hogy az autó hibás, a következő a teendő:
1. Közölni kell a forgalmazóval, hogy a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől akarsz szakvéleményt kérni. Erre a forgalmazó köteles álláspontját haladéktalanul írásban közölni veled.
2. Be kell fizetned a vizsgálati díjat. A részletekről a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Fogyasztókapcsolati Irodájától érdeklődhetsz (Tel: 303-9075)
3. A díj beérkezését követő 15 napon belül a Főfelügyelőség elkészíti a szakvéleményt.

A szakvéleménnyel (ha neked adott igazat) már te diktálsz: Vagy megjavítják, vagy kicserélik önként, vagy bíróság útján érvényesíted a jótállási kötelezettséget.

Előzmény: dh00 (7690)