boszi70 Creative Commons License 2004.05.18 0 0 7659
RH felé ügyintézésnél ami biztos bekérik az autót a pesti szervizükbe. Bár ha nem bp-i vagy erre nem kötelezhetnek!Ne várd, hogy telefonoskisasszonyon kívül mással is tudsz beszélni. Szerintem ettől többet ők sem tudnak -akarnak- csinálni. A szerviznek megemlítheted a fogyasztóvédelmi törvényt, amennyiben nem tudják kijavítani a hibát, úgy kérheted a hibás áru kicserélését, így hátha nekiveselkednek, és alaposabban megcsinálják.

A visszatelefonálások egyszerű marketing, amivel lemérik a szolgáltatásukat, csak véletlen, hogy őt hívták. Én is ezt csináltam egy ideig egy szolgáltató cégnél.

A szervizben kb. bolti áras 5.150+220 Ft anyagköltségen + 2.000 ft+áfa munkadíjért beszerelik azt a bizonyos pollenszürőt. Ez pozitív! Ha már ott jártam megemlítettem, hogy nekem kényelmetlen az ülés, ami egy kicsit balos elfordulásból adódik. Természetesen nekik kíváló volt. Megköszöntem, és elhoztam a kocsit.

Előzmény: Zsolta dCi (7656)