rainman Creative Commons License 2004.05.12 0 0 34
Na most lenne-e értelme saját bármilyen központot építeni bárhová is, csak azért, hogy a mati helyi központjából induló hívások átmenjenek rajta - hova is? - mondjuk a mati gerinc felé. Adott esetben - ha célállomás is matis, akkor ugyanez visszafelé is? vagy hogy is van ez?
Nemzetközi viszonylatban hogyan lenne ugyanez?
Milyen központ milyen gerinc felé kapcsolna, miken keresztül?

Max. egy adatbázis lehet a tele2 saját eszköze. Az előhívó hatására a mati elküldi a tele2 adatbázisa felé a előhívót tárcsázó számát, ami visszaküldhet egy üzenetet: tele2 kuncsaft a hívó, tehát bonyolítható a hívás előhívóval. Avagy: nem szerződött, tehát kunyi neki...

Véleményem továbbra is az, hogy ez a szisztéma azonos a nagyker és a kisker közé beépülő közvetítóvel, aki aláigér a többieknek. Merthogy itt ugyanaz a bolt árulja ugyanazt a terméket olcsóbban amit egyébként is árulna, csupáncsak azért, mert másik cimkét ragasztottak rá, egy olyan cégét, aki a nagykertől megvett tömegáron valamit, és kisebb árréssel adja tovább a kisker felé.
Megteheti, mert csak papíron mozgatja az árut.
És itt felvetődik a minőség dolga.
Minőségi kifogás esetén a közvetító mossa kezeit. A problémával kezdjen amit tud a kisker, meg a nagyker, esetleg a gyártó.
A közvetító pedig csak beszedi a bevételt, és számlálja a pénzét. 20 fő erre éppen elegendő.

Előzmény: tanker71 (33)