Szia! A suzukis fórumban írtad a rajttechnikáról:
"Tehát: Kuplung ki, 1-be, fordulatot felemelni nyomatékcsúcshoz tartozó fordulat +10%-ra, kuplung felenged addig hogy éppen ne zárjon, ekkor lehet kicsit bemozdul a gép ezt kézifékkel tartjuk, RAJTJEL, kézi kienged, a kuplunggal, gázzal úgy játszunk, hogy a keréknek max. ~10%-os kipörgése legyen és a fordulat se essen nyomatékcsúcshoz tartozó fordulat alá 10%-al.
utána persze padló és villám kapcsolgatások, "szinte" kuplung használat nélkül azaz "SMG" "
"1.3 8V papíron 6000-en ad max. lóerőt így efölé nem érdemes húzni. Ha 5500-6000 között valahol elváltod közel nyomatékcsúcsra (3500) ejt vissza az első 1-2-3 fokozatban... "
majd:
"Kuplung azért nem kopik mert:
Próbáld ki azt hogy kinyomott kuplungnál felemeled a fordulatot mondjuk 3000-re. A kuplungot pedig óvatosan felengeded addig, hogy még éppen ne mozduljon meg az autó. Ilyenkor nem csúszik a kuplung!! Viszont igen igen közel van a fogási ponthoz és ki tudod küszöbölni azt az időveszteséget amíg erre a pontra engednéd a rajtjelkor. Kézifékre azért van szükség, hogy amikor a "versenyszellem" hevében erre a bizonyos "előkészületi" pontra emeled a kuplungot, akkor előfurdulhat, hogy a nagy kapkodásban egy pillanatra lehelletnyit összezárod (pedig nem akarod). Ilyenkor bemozdulhat a gép 1 kicsir és ezt kell megakadályozni a kézifékkel!! "
"Ezt a folyamatot nem saját autóval egymás után többször is megpróbáltam (szándékosan) nedves aszfalton. A 3., 4. próbára már egészen jól éreztem mit-hogyan.. "
"Még valami: A kis Suzukival jó kezekben meglepően fickósan lehet gyorsulni, elrajtolni.. A rajt első pillanataiban türelmesnek kell lenni, hogy ne pörögjön ki de utána már nagyon jó!! "
Nem személyeskedésként (de tényleg!!!), a Thaliánál ugye nem ezt alkalmaztad?