.Lio. Creative Commons License 2004.05.11 0 0 7355
Szisztok!

Na szóval, én holnap reggelre kaptam id?pontot a szervizbe. Valószínüleg bovden, dio, és kar csere lesz, a biztonság kedvéért pedig zsírt is viszek magammal (pirosat). Merthogy azt végképp nem szeretném, hogy esetleg amiatt, hogy húzom az id?t, még valami tönkre menjen, és a kés?bbi javítási számla az egekig szökjön.
Ugyan azt mondta a munkafelvételes, hogy azért meg kell nézniük, mert lehet a kinyomócsapágy is szorulhat, ebben én nem hiszek. Ugyan ezt próbálták eljátszani a fels? holtponti jeladó cseréjénél is, pedig egyértelm? volt a hiba. És aki nem garanciális már, annak mondanám, hogy a szavatosság miatt mind az alkatrészek árából, mind munkadíjból átvállal 40%-ot a RH. Csak tessék határozottan fellépni, és ne hagyjátok magatokat!
Remélem, hogy nagyon nagyon hosszú távon meg fog oldódni a probléma, mert az tényleg bosszantó, hogy 300-500 km után (bár inkább kulpungolástól függ?en) zsírozni kell az alkatrészeket. (elindulás el?tt és hazérkezés után zsírozhatnám, gyakorlatilag hétvégenként kétszer)

És amit még írni akartam, hogy érdekes módon, ha áll az autó 6-7 órát, vagy általában 1 nap után az elindulást követ?en még nagyjából elviselhet? a kuplung, de kb negyed óra autókázás után darabosabb lesz, keményebb, és a nyikorgás is el?jön. Nagyon hosszú távon pedig mégrosszabb lesz... Ez nálatok is ilyen? Tapasztalat?

Apropó, hol található az a bizonyos kar?

Ádám77: te is küszködtél a kuplunggal, megoldódott már a problémád? Csináltak az autóddal valamit az elmúlt 2 hétben?

PTRgilicz: segíts, akár mail-ben is :) jól lenne ha holnap tényleg meg tudna oldódni ez a probléma, és nem kellene még hónapokig találgatni, hogy mi is lehet a gond, és újabb súlyos ezreket rákölteni :((

Bocs, hogy ilyen hosszúra nyúltam.

Minden jót,
Lio