Bár még nincs kocsim, előre is támogatom az ötletet!
Egy 2.5 milliós autónál NINCS OLYAN, HOGY EZEK MIND ILYENEK! Ezt egy régi szervízes hozzáállás, akkor mondják, ha valamit túl bonyolult megcsinálni, vagy nem tudják megoldani!
Ha pedig tényleg mindegyik ilyen, tessék visszahívni!
Talán a testületileg indított antireklám az, amivel esetleg hatni lehetne (Pl. az autósmagazinok, v. totlacar arra azért harapna, ha mondjuk 30 thalia megjelenik egy R szervíz előtt és bemutatja a szerelőknek és egyéb érdeklődőknek, hogy a 30-ból 25 autónak egyforma darabos a kuplungja.), vagy együtt megbízni egy jó fogyasztóvédelmi szakjogászt!
Mert abból már most elegem van, hogy a vevő ki van szolgáltatva, pedig én fizetek!
U.i.: a kocsim lassan 2 hete Győrben van. (állítólag)! Ezek szerint megéri raktározni?