Thor (és többiek)!
Köszi az 5leteket, perpill csönd van darage ügyben. Lehet, hogy csak egy alkalmi invázió volt (csak épp megijedtem, hogy ennyi sok darage mit keres a ki sem nyitott ablakunkban. Remélem, nyugi lesz, figyelni fogom.
Ó, hogy a világ összes molylepkéje és darazsa miért mindig engem talál meg?! :-(
OutdownS!
1. Tévedsz! Sokkal bénább vagyok, mint mutatom, bár nálam a pozitív és negatív álca is előfordul, de ez esetben valódi bénáskodás és tapasztalatlanságról van szó! Kezdő vagyok! Majd belejövök! :-)
2. Ami a hagymicsekeket illeti, a szomszéd mondta, hogy relatíve elég korán és gyorsan kifejlődnek, és ha szeretem a vékonyka, zsenge szálakat, akkor nyugodtan ültethetem akár 5-6 cm-es távolságba (vagy közelségbe) is őket, mert egyszerűen minden másodikat kihúzkodom és megesszük, így mire a nagy gazosodás beindul, addigra jól megritkul az állomány.
Véleményed?! :-)
3. A krumplis drótféreg módszered nagyon jónak tűnik, még ma kipróbálom (ha el nem felejtem). :-)
4. Darage: az a helyzet, hogy az emeleti összes szoba deréktájtól felfelé lambériázott. Idióta egy ízlése volt az eredeti tulajnak, de túl sokba került volna leszedni, és ugye nem tudjuk, hogy mi van alatt, mennyire lett volna szép. Szóval fenthagytuk. Ebből adódik (sejtheted), hogy millió zeg-zug, úgyhogy ezen a kis háromszög ablakon redőny ugyan nincs (alakja miatt lehetetlen lenne csináltatni rá), viszont szalagfüggöny van, és a környékén sok kis zegzugos lambéria-rés. :-(((
Roszics!
De jó neked! Bár nálamnál is megugrottak a retkek, úgy érzem, a "szüret" ideje még odébb van.
Paradicsompalántára a szomszédom azt mondta, hogy május közepe előtt nem szabad. Nemtom miért, de azt mondta, hogy a május eleji fagyok még csúnyán betehetnek az ügynek, neki 3 évi tönkrement 20 tő paradicsom- és paprikapalántája május közepe előtt néhány nappal.
Volt már valakinek ilyen "dermesztő" tapasztalata?!