Sziasztok!
Először is köszönöm mindenkinek a segítséget, a hozzászólásokat, és a leveleket. Írok majd magánba is Nektek! Mindenki egyértelműen a felső holtponti jeladóra adta le a voksát, úgyhogy nem cicóztam, már ki is cseréltettem, de szeretném megosztani Veletek a kálváriámat, ha van rá időtök, olvassátok el, talán még hasznos lehet, vagy esetleg némi tanulsággal is szolgálhat a jövőre nézve bárkinek. Előre is bocses a hossza miatt, legfeljebb 1xPgDn :)
Múlt hétfőn mentem be egy "RB" (gondolom nem kell kiírnom a teljes nevet) márkakereskedésbe, hogy megvegyem mostmár tulajdonomat képző :) álmaim Thaliáját. Mikor megnéztem, láttam az állapotlapon hogy van egy nagyobb hibája, nehezen indul. Azt mondta a kereskedelmi ügynök bájgúnár úriember, hogy a csomagtartó zárjának hibájával (amit most már tudok, hogy típushiba) függ össze a dolog (miből gondolta hogy ezt megeszem?), és hogy mindkét hibát a volt tulaj számlájára kijavítják, mert bevállalta. Rendben. Most hétfőn vettem át az autót, de akármilyen alapos is próbáltam lenni, mindent rendben találtam. Sajnos azonban két nap alatt 5x játszotta el ezt a hibát. Közben beszéltem a volt tulajjal is, aki mondta, hogy korábban már visszavitte ebbe a kereskedésbe emiatt, ahol megnézték, computerre kötötték, és semmi baja, mondták használja nyugodtan. Hívtam az ügynök urat, és megemlítettem neki, hogy még mindig nehezen indul, de utána jártam a dolgoknak, és valószínű, hogy a felső holtponti jeladó a ludas, legyenek szívesek azt az alkatrészt cserélni, odamegyek bármikor... de hát ők azt megcsinálták.. khmm... valóban? Hát szerintem hozzá sem nyúltak, de kiszámlázták a volt tulajnak a javítást. Mondták, hogy majd jövő hét kedd után tudnak valamikor fogadni, megnézik az autót, computer, állapotfelmérés, és persze minden költséget nekem kell állnom... de az átadás előtt ezt nem tették meg? Hiszen hibátlan állapotban adták át, készen! Röhej, de az is csak őket minősíti! Ekkor hívtam fel a hatvani csapatot, ahol mondták hogy van raktáron alkatrész, menjek, megjavítják. Mellesleg az ottani szerelőtől hallottam először, hogy ez az alkatrész lehet a bibis. Szóval odamentem rögtön délután, rátették computerre, és láss csodát, az ki is dobta a hibát, pont ahogy az meg van írva. Tehát a RB semmit nem csinált a számla kiállításán kívül, ez elég 1értelmű lett! A javításnál végig ott lehettem, és egy csomó minden mást is átnéztek és megcsináltak (index bajuszkapcsoló, kuplung zsírzása) ingyen, ráadásul 40%-ban a RH állta a javítási és anyag költséget. Fair! Egy absolute felkészült, lelkiismeretes, tisztességes csapattal találkoztom ott, és ezentúl biztosan hozzájuk fogom vinni az autót innen, BP-ről is! És most már a volt tulaj sem fogja többé meglátogatni a RB-t, az is biztos.
Mindenesetre nagyon sok rosszat olvastam és hallottam a RB-ről, és mostmár tapasztaltam is..
Nem akarom fikázni őket, de ami megtörtént, az megtörtént!
A kocsi amúgy egyenlőre jól működik, Isten tartsa meg eme jó szokását.
Kösz, hogy végig olvastátok! Na minden jót mindenkinek,
Lio