rainman
2004.04.22
|
|
0 0
291
|
A 24 óra a zavarelhárítókkal szemben támasztott követelmény. A dolgozók munkáját minősítő mutató (ISO) az, hogy a bejelentett hibák hány százalékát képesek 24 órán belül korrekten elhárítani. Van feléjük egy minimális elvárás, amit tartaniuk kell.
Az 24-en túlnyúlókért akár szönyegszéle is járhat.
A 72 az a határ, amikor az ügyfél akár kötbér-igénnyel is felléphet.
Akadályoztatás esetén - pl. nem lehet bejutni a végpontra vizsgálat céljából - persze nem játszik az az idő, amíg az akadály fennál. Ilyenkor dokumentálva, kiértesítés mellett felfüggesztik a folyamatot. Ha az ügyfél ad ésszerű egyeztetett időpontot, akkor attól az időponttól újra ketyeg az óra. |
Előzmény: Törölt nick (290)
|
|