Törölt nick Creative Commons License 2004.04.07 0 0 3710
"És ez a sors vár a gyönyörű vértesacsai épületre is :-(((((. Pedig van vevőjelölt, aki folyamatosan bombázza a MÁV ingatlangazdálkodást, mindig csak nemleges választ kap. Ezt nem tudom megérteni, ahelyett hogy bevétele lenne a MÁV-nak az épület eladásából, ehelyett pénzt áldoz a bontásra. Régen azt mondták, hogy ahol megjelenik a hadsereg, onnan kiszorul a logika. A MÁV-ra ez fokozottaan igaz."

Az igazság az, hogy nincs igazság! Először is vágányok mellett fekvő ingatlanokat ne molyan egyszerű értékesíteni, teszemazt a vevő akarja mint egy falat kenyeret. Aztán meg veszi öt év múlva pedig reklamál, hogy repednek a falak mert a vasút túl nagy rezgéseket produkál. Per, vita, és lehet, hogy nagyobb kiadás a MÁV-nak mint a bevétel volt. Tudom erre mostanság nem járnak vonatok, de ha egyszer mégis? Aztán van egy két ismerősöm aki a szolgálati lakását szeretné megvenni és nem kapja mert 6 méternél közelelbb van egy vágány a házhoz, ez valami szabály! De pl volt Érden barátom aki a gödör mellett (felső és Tárno között) tetőtér beépítést akart csinálni és csak úgy kapott hozzájárulást a MÁV-tól, hogy aláírja a repedések miatt nem fog reklamálni.

Aztán a MÁV-os buldózerek szerintem nem mennek, ven egy hely ahol lehet pályázni a bontásokra, pl építési engedéllyel rendelkező MÁV dolgozó előnyben. Aki elnyeri a bontást esetleg fizet valami jelképes összeget. De pl amikor egy másik érdi cimborám építkezett és kelenföldön bontotunk egy épületet, akkor 5000 ft- volt a kaució amit vissza kapott ha rendben adta át a terepet. És ha így veszem akkor a vasút támogatásával épült fel a háza! Ez szerintem helyénvaló.

Azért ha a Vértesacsait megakarja venni valaki akkor aláíratnám vele, hogy tudja mit vesz meg, és semmilyen körülmények között nem reklamál a MÁV-nál, gondolok itt repedésekre, illetve esetleges forgalomfelvételre. S ha így jó neki akkor miért ne maradhatna fenn az épület új tulajdonossal!

Előzmény: _nyunyuka (3707)