Petikém !
Olyan nincs, hogy ne legyen utas, vagy utazási igény valamerre amerre sin van.
Mindig van 1-2 kóborló pincér, későn végző bitonsági őr.
Kóválygó is akad erre arra.
De azért mert 8-18 ember valamere elindulna már ne közlekedtessünk 400 ülőhelyet, 3000 LE-vel.
A MÁV egyik nagy hibája, hogy mindg akad egy területi igazgató aki irat Mári nénével három tiltakozó levelet a 22.40-es vonat megszüntetése ellen, s ezt az Andrássy úton meg már 50 éve megeszik.
Jóóóó
Akkor maradjon meg..............-on az qva vonat.
A baj, hogy amikor meg megmaradt az "a" qva vonat azon meg nincs utas.
Az ilyen Szeged-Félegyháza vagy szóló Bz-s vonatok a személyzetek álmai.
Nyugodt munka.
Késni nincs hová, vissza is Ők jönnek , ugyanevvel a szerelvénnyel.
Tömeg nincs.
A többség bérletes.
Persze naponta van egy vonat amin egy 10 perces szakaszon kapkodni kell , de a napi munkaidejüknek mégiscsak 5%-a.
Ha MÁV vezetői nem lennének annyira buszellenesek, mégiscsak vasutasok alapitották a MÁVAUT-ot, akkor lenne minden igazgatóságnak 20-30 busza, és az ilyen igényekre kiállna a 18 személyes kisbusz és este 18,00-tól akár 23,00-ig óránként elzörögne Szegedről Félegyházára.