Köszönöm a sok jó 5letet!
Jaj, annyira belelkesítettetek! :-))))
(Pedig már nagyon kéne mennem aludni, mert trónörökös reggel kíméletlenül ébreszt.)
RFeri!
Agro fátyolfólia --- jegyezve! :-)
Ezt csak simán ráterítem (esetleg 1-2 kővel lefogatom)??? Vagy mit kell vele csinálni?
Gondolom a meleg meg a pára biztosítása miatt kell, ugye?
Aszta, de amatőr vagyok: a dughagymáról egész életemben azt hittem, hogy vöröshagyma lesz belőle. (Nem is értettem, miért javasolta CAC, tán poénból?)
De a zöldhagyma fincsi, szeretjük, egészséges, és hétvégén (ha nincs vendégség) jól be lehet belőle lakmározni.
Egy fontos szakmai kérdés: tavaly nyáron vásárolt magok még jók idén? (Mert hogy ezt sem tudom, de költözés előtt annyira eszelősen lelkes voltam, hogy én kis hülye azt hittem, majd beköltözünk és én nekiesek a kertnek... hát azért a ház valamivel előbbrevaló volt, meg a kicsomagolás, szóval tavasz lett az őszből, és vannak zöldségmagjaim, pl. retek is van.)
Roszics!
Beszéltem egy kertésszel, aki holnap jön ki segíteni: "kitakarítja" a régi konyhakertet, kiszed belőle minden mocsadékot, aztán az egészet felássa (felszántja? vmi kis munkagépet emlegetett). Aztán meg hoz 4 köbméter földet (mert hogy a hátsó konyhakerten kívül a bejárat mellett is szeretnék valami frisset és kulturáltat, és kitaláltam, hogy csinálunk oda egy szép kis sziklakertet, szóval 1 köbméter föld oda lesz). Meg hoz szarvasmarhatrágyát, és trágyáz meg boronál, meg kialakítja a "sírhantokat"... ja, mert hogy magaságyás nem lesz, azt mondta, egyszerűen nem szokás és nem praktikus. Választhattam, hogy ágyásdomb legyen vagy hagyományos kis konyhakerti veteményes.
Köszi az 5letet az antikváriumokkal... akcióba lendülök! ;-)
Mézontófű!
Ahhoz képest, hogy (még ha lelkes is, de) amatőr vagy, elég profin és gazdagon állítottad össze az "étlapot".
Igen, a növénytársítással már én is foglalkoztam, pár napja mindent levadászok az internetről, amit csak lehet ebben a témakörben.
Erre jutottam:
Paradicsom — karalábéval