poén Creative Commons License 2004.03.31 0 0 91
Háj!
Tényleg, most, hogy mondod: mintha nekem is a két db 6 voltos aksi rémlene (ennek amúgy mi értelme van?). Furcsa is lenne egy ilyen kategóriájú kocsinál a 6 V, főleg ha hozzáveszem azt is, hogy a jónéhány kategóriával kisebb Skodák is masszívan 12 voltosak az ötvenes évek eleje óta.
Amúgy a típus ára nyugaton tényleg nem húzós tekintve a különlegességét, és a ritkaságát, de abszolútizálva sem komolyak az elkért összegek. Kb. 2-300 E-nek megfeleő áron már akad romos, de alapvetően komplett, és üzemképes kocsi, egy milka fölött meg már kiállítás-képes kocsik is elvihetőek.
Idehaza legutóbb a Traderban láttam 200-300 között valahol egy 3.szériás 603-at, de az a kép alapján nagyon beteg volt; nyugaton szvsz egy ilyen állapotú kocsit párszáz euroért hozzádvágnak nyugaton.
Alkatrész-téma idehaza: hááát... nem vagyok szakértője a típusnak, de én inkább a "Keres" rovatban szoktam találkozni T603 alkatrészekkel.
poén