Az alább leírt 603-kritika alapjául a részemről nem szolgálnak empírikus tapasztalatok, így joggal lehet azt mondani, hogy nem állja meg a helyét az amit leírtam, de mindahhoz amit leírtam hozzáértendő az szvsz.
Amúgy, noha az import macerás dolog, a típus kapcsán érdemes elgondolkodni rajta: egyfelől nyugaton van kínálat, és ahogy az szokott lenni: a hazai átlatgnál többnyire olcsóbban beszerezhető, egyszersmind kategóriákkal jobb állapotú példnyokat bocsájtanak árúba, másfelöl május 1 után talán egy fokkal olcsóbb, egyszerűbb lesz a procedúra.
Ezzel szemben szerintem szűkös a hazai kínálat, meg aztán a magyar eladói mentalitás, mint olyan elég messze áll az európai normáktól (de ahogy elnézem, rendesen belehasítottál az oldtimerezésbe, szóval aligha mondhatok újat ennek kapcsán).
Egy szó, mint száz érdemes szétnézni a neten: pl. a már emlegetett osztrák tátraklubos lapon volt egy cikk egy bécsi pofáról akinek van egy böhöm garázsa, benne csekély 42 db veteránautó, köztük számos T603 (4-5 db.) Ezektől megválna átlag 1000-1500 euros áron (aktuális euro-árfolyam: kb. 250 HUF :-)). Lenne rajtuk mit dolgozni, de a korukhoz képest szemre nagyon egyben vannak, és komplett, nem kert végében rohadó szétbarmolt roncsokról van szó.
Idehaza szvsz nem is könnyen akadnál ilyen állagúakra, és ha mégis, annak meg is lenne az ára; mondjuk az előbbi összeg háromszorosa.
poén