Nos, a 603 igaz, hogy szvsz a legszebb Tatra (és egyáltalán az egyik legimpozánsabb általam ismert autó), de azért elég "érdekes" részleteiben.
Modern, sőt formabontó karosszéria kontra elég gyengus anyagok (a KGST szépen beintett a patináns gyárnak, na), bravúros motorelhelyezés olyanképp, hogy ne romoljon a menetsabilitás ami egy ekkora erőforrásnál nem csekélység (igaz, eddigre már volt "némi" rutinjuk e téren) versus egykörösre visszafejlesztett és sokáig dobos fékrendszer (igaz ezt alaposan upgradelik 69 tájékán :), és 6 voltos elektromos hálózat.
Ezért elég fura összhtást mutat az autó, olyan értelemben is, hogy pl. az elgáns kasztniba benézve egy az MB 1000-es Skodrinál semmivel nem decensebb műszerfal mered rád, és olykor kifejezetten ocsmány műbőr kárpitok feszítettek az ajtókon.
At ide is belinkelt holland tatrás lapon vannak árak kategóriák szerint, és a típushibákról is olvashatsz.
poén