MicimacReprIroda Creative Commons License 2004.03.28 0 0 45
A "titkolozással" kapcsolatban pedig itt van ez a mágneses motor (föcikk az indexen). Ez tkp. az örökmozgo: megmérték hogy "540mW-ra 1,755W teljesitmény jutott" azaz kb. 3x annyit adott le mint amit felvett. ITT AZ UJ VILÁG KEZDTETE !!! FELSZABADITOTTÁK A TITKOKAT !!!! Ha ez igy igaz akkor tényleg soron kivul beléptunk a 3. évezredbe megszunik minden társadalmi probléma, ITT A VAKÁCIO !!!!!, AZ UJ KOR HAJNALA !!!!, nem kell többet dolgozni, stb.. A gép leirása nem is titkos csak jogvédett, a cikkben linkek vannnak a RÉSZLETES szabadalmi leiráshoz s?t még olyan régebbi probálkozásokra is mutatnak linkek amit otthon meg lehet csinálni (elég gyanusan néz ki egyébként), muszaki rajzok egy 1980-as ELKÉSZULT GÉPR?L ami nem vesz fel energiát és folyamatosan mukodik. A kérdés csak az hogy ha ez mind igaz akkor miert nem hasznalta fel senki - eddig is ott volt a neten. A hir attol lett hir hogy komoly japán cégek rendeltek vagy 40000 darabot a pofátol - ami szerintem is bizonyitja hogy nem teljesen marhaság (legalábbis jobb hatásfokkal kell muködjön mint a hagyományos elektromotorok). Most ne mondja senki nekem hogy eddig ezt rejtegették s most felszabaditották a titkot - 1980-ban jelent meg az egyik belinkelt cikk egy mukodo motor fényképével !!!! A nagy szomoru igazság az hogy bármennyire érdeke is sokaknak hogy k?olajat egyunk még többeknek érdeke hogy inkább villanyáramot - s mégsincs rendes elektromotor. Az van amit elobbi hozzászolásban irtam: "az ördög a részletekben lakozik", amig be nem mocskoltad a kezed egy kibaszott hétköznapi nyomdagéppel ami az istennek sem akar rendesen menni pedig mindent megcsináltál vele - s miután lejárt a munkaid? és feladtad, a másiknak magátol elindul, szoval addig tényleg nem tudod felfogni hogy miért nincs még jobb megoldás s beugrassz ilyen "eltitkolós" elméleteknek.
A japán motorban lehet valami: én mint a magas fizikát messzir?l ugató ugy képzelem el hogy pl. a gravitácio egy áramlás is lehetne és ha helyesen kihasználod (hogy egy rotort "körbeáramoljon") akkor tényleg megy "magátol" (mert a Föld gravitácios teréb?l vagy egyéb univerzális forrásokból nyer energiát). Az emlitett motor elve valahogy ugy néz ki hogy 2 mágnes szembeforditott polusokkal (hogy taszitsák egymást) elhalad egymás mellett. Amig közelednek addig besegitesz egy elektromágnessel amit csak erre a pillanatra (a holtpontig) kapcsoltál be. Amikor a két mágnes elhaladt egymás mellett (a rotor átbillent a holtponton) akkor kikapcsolod az áramot s a rotor mágnese (mivel taszitják egymást) "továbblök?dik" - s ime ahogy ez ismétlodik forog a kerék. Állitolag a mágnesek szögén van a lényeg - forgásirányba vannak döntve s igy arra "nagyobbat taszitanak" mint amivel fékeznek forgásirány ellen.