Black11 Creative Commons License 2004.03.23 0 0 6644
Hali !

Azt gondolom tudjátok, hogy bármilyen autó árának a beállítása nagyrészt marketinges feladat, tehát csak másodsorban függ mindenféle adó és valutaárfolyamoktól.
Elsősorban a piaci pozícionálástól és a versenytársak árszintjétől függ.
Tehát amikor pl. a Seat már az EU csatlakozás szlogennel hirdet árcsökkentéseket és a Kalosnak is lefelé kúszik az ára akkor nehezen eladható egy esetleges árnövekedés.
Valamint Thaliánál elég érdekes lenne, hogy melyik Eu-s autótípushoz hasonulnának, referenciamodell nem lévén.
Arról se feledkezzünk el, hogy jelenleg az EU-n kívüli országokból érkező autók vámja 20 vagy 25 százalékos ( most nem emlékszem pontosan ), a csatlakozás után ez a mérték 10 százalékra csökken ( remélhetőleg, hiszen a jelenlegi tagországokban ennyi a vám az Unión kívülről érkező autókra ).
Tehát még elvileg árcsökkenés is indokolható lenne.
Persze Mo.-n élünk itt bármi lehetséges lásd regisztrációs adó, addig járatta mindeki a pofáját míg az összes tétel emelkedett az eredeti tervezethez képest.
Más: nálam, céges netnél nem nagyon szokott napközben rendetlenkedni a hozzáférés a fórumhoz, azt hogy este mi van azt nem tudom.

Bocs a szómenésért :-)

Blacky