v__tibor
2004.03.06
|
|
0 0
6439
|
Az apró titok csak annyi, ami más színnél is hasznos, hogy ne tűző napon és ne szélben mossuk, és mielőtt teljesen megszárad, puha textillel (esetleg egy kis gyenge "autófényezővel") át kell törölni, különben a pöttyek meglátszanak (nekem tintakék-metál).
MÁS ...
Ugyebár szó volt a hőmérőről. Egy kis további "buherálással" megoldható az elektromos és fűthető tükör is. Megnéztem, az ajtóig minden vezeték megegyezik a "fullextrás" verzióval. A fűthető tükörhöz Imre infója (a hátsó ablakpárátlanító együtt működik a fűthető tükörrel) segített. Beindítottam a járgányt (csak ekkor megy a hátsó párátlanító, és az ajtónál lévő csati egyik lábán csak akkor jelent meg a +12V, amikor ment a h.párátlanító. Tovább léptem, megnéztem a párátlanító kapcsoló alatt a vezetékelést, és bizony még ott van egy kb 8-pontos csatlakozó hozzáragasztószalagozva a kábelköteghez, ami 1000%, hogy a kis joystickos egységhez kapcsolódna. Ami kellene tehát egy ilyen joystick kapcsoló, meg egy elekrtomotoros tüköregység (a komplett egyoldali tüköregységre kaptam egy ~13eFt-os utángyártott árat, maga a fűthető tükörlap ~6eFt/db). Nem biztos, hogy meglépem, de az elvére voltam kíváncsi ... |
Előzmény: diesel_uberalles (6438)
|
|