1999-ben felveszem a kölcsönt a citibanktól.
Lakásvásárlás céljából.
Fizetem rendesen minden hónapban.
Minden hó elején megy a csekk a (huszadika helyett).
Tavaly decemberben felszólítást kapok, állítólag nem fizettem. (levél dátuma: december 24. kösz.)
Nézem otthon, a csekken december harmadikai pecsét.
Várok kicsit.
Második felszólítás.
Telefonálok, mi a csöcs van.
Azt mondja, bocsika, a kézzel töltött csekket nem könyveltük le.
Mondom, küldtetek volna géppel töltöttet.
Elnézést kér, kijavít.
Következő hónapban megint felszólítás, csekk megint befizetve.
Telefon, elnézést, nem könyveltük időben.
Eltelik pár hét, kiküldik az adójóváíráshoz szükséges igazolást.
Rajta 12 havi részlet helyett 11 részlet összege.
Adóvisszatérítés így 16 ezerrel kevesebb.
Mondom, mi a p*csa.
Telefon, call center, ügyintéző közli, a december 3-i befizetést január 20-án könyvelték le, nincs mód javítani.
Majd 2004-ben visszaigényelhetem.
Gondolják ők.
Medgyessy nem így gondolja.
Próbálok valakit elérni a citibanknál, lehetetlen, mindig visszakapcsolnak a call center-hez.
Pipa vagyok, levelet írok a lakossági bank igazgatójának, hosszút, angolul. Levél, fax.
Válasz semmi.
Közben jön egy levél az ügyfélszolgálat vezetőjétől (akit szintén lehetetlen telefonon elérni), és megismétli, amit az ügyintéző mondott.
Valószínűleg utána sem nézett, csak automatikusan elküldött a vérbe.
Kissé problémás vagyok, újabb levelet küldök az ügyfélszolgálati vezetőnek, most már kicsit idegesebben.
Végén PSZÁF vizsgálatot helyezek kilátásba.
Ez hatásos.
Válasz zéró.
Ma csütörtök van, a munkáltatómnak keddig kellett leadni az adóval kapcsolatos dokumentumokat.
16 ezer forint mínusz.
Holnap bejelentést teszek a PSZÁF-nál.
Khm.
Pofátlanul magas (1999 óta alig változó) kamatok, használhatatlan telefonos ügyfélszolgálat, és hihetetlen arrogancia. Ez a citibank.
Soha többet.
spaceboy@index.hu