Kellene írnunk az [b]autós újságírás ámokfutói[/b] rovatba!
Kár, hogy nem néz utána annak amiről ír.
Pl. [i]Egy furcsaságot azért találtam, ez pediglen a motortető nyitója, amit valamiért a kesztyűtartóba applikáltak[/i] ez nem furcsaság, hanem a gondos japcsi mérnökök arra is gondoltak, hogy egy nyitott kocsi zárható kesztűtartójába tett gépháznyitó megnehezíti a kocsi kulcs nélküli beindítását!!
[i]"egy felező, egy merev tengely és difizár is"[/i] ami valójában két merevtengely és sajnos csak önzáró diffi + terepváltó.
[i]a nyolcvanat már igencsak küszködve éri el, arról nem is beszélve, hogy ha megpróbálunk tempósabban kanyarodni, megbillen, és ha igazán megküldjük, könnyedén fel is borul. Nem vicc,[/i] valóban nem vicc, hanem butaság! Az én ezresem, amikor épp nem cseszem el a porlasztót, akkor utazóban megy 110km/h-át, kanyarodni meg vidáman lehet vele városban, lakótelepen autópályán is. Enyhe broadside-olós érzés ahogy a farát tolja kifelé!
Az egész borulós történetet [u]az amerikai autógyártók találták ki[/u], hogy a Suzit kicsukják az amerikai piacról.
Van egy site ami részletesen leírja, hogy '95-'96ban hihetetlen mennyiségű Zukit adtak el, erre [url=http://www.mil-veh.org/archives/97-04/0251.html]megkenték[/url] a Consumer's Report vagy mi magazin tesztelőit, hogy borítsák fel rénszarvasteszthez hasonló módon.
Azért jó hogy írtak erről az aranyos és jól kitalált kocsiról, de jobb lett volna, ha körültekintőbben tették volna...