Mud Rider Creative Commons License 2004.02.20 0 0 1151
Kellene írnunk az [b]autós újságírás ámokfutói[/b] rovatba!
Kár, hogy nem néz utána annak amiről ír.
Pl. [i]Egy furcsaságot azért találtam, ez pediglen a motortető nyitója, amit valamiért a kesztyűtartóba applikáltak[/i] ez nem furcsaság, hanem a gondos japcsi mérnökök arra is gondoltak, hogy egy nyitott kocsi zárható kesztűtartójába tett gépháznyitó megnehezíti a kocsi kulcs nélküli beindítását!!

[i]"egy felező, egy merev tengely és difizár is"[/i] ami valójában két merevtengely és sajnos csak önzáró diffi + terepváltó.

[i]a nyolcvanat már igencsak küszködve éri el, arról nem is beszélve, hogy ha megpróbálunk tempósabban kanyarodni, megbillen, és ha igazán megküldjük, könnyedén fel is borul. Nem vicc,[/i] valóban nem vicc, hanem butaság! Az én ezresem, amikor épp nem cseszem el a porlasztót, akkor utazóban megy 110km/h-át, kanyarodni meg vidáman lehet vele városban, lakótelepen autópályán is. Enyhe broadside-olós érzés ahogy a farát tolja kifelé!
Az egész borulós történetet [u]az amerikai autógyártók találták ki[/u], hogy a Suzit kicsukják az amerikai piacról.
Van egy site ami részletesen leírja, hogy '95-'96ban hihetetlen mennyiségű Zukit adtak el, erre [url=http://www.mil-veh.org/archives/97-04/0251.html]megkenték[/url] a Consumer's Report vagy mi magazin tesztelőit, hogy borítsák fel rénszarvasteszthez hasonló módon.

Azért jó hogy írtak erről az aranyos és jól kitalált kocsiról, de jobb lett volna, ha körültekintőbben tették volna...

Előzmény: Sj (1149)