dArk- Creative Commons License 2004.02.17 0 0 3
Hat, ilyesmibe sztem csak ugy erdemes belefogni ha sokmindent meg tudsz csinalni magad, es rengeteg ismerossel rendelkezel akik altal olcso segitseghez/alkatreszekhez jutsz :) A markaklubokban szerintem nem lehetetlen nagyon jo aron alkatreszhez jutni, sokan vannak akik onzetlenul segitenek, felajanljak kallodo dolgaikat a kezdo markatarsnak. En is most kezdek egy hasonlo projectbe, hogy lasd kb. mire szamithatsz:

1984-es auto, forgalomba helyezve, de lejart muszakival: 90e HUF
atiras: 80e HUF, amibol 30e az elozo tulajnak koszonheto (o nem iratta at)
elso korben belso kibelezese, karbik/blokk pucolasa, hibak atnezese, kb. 20e+2 het (keveset vagyok otthon)

innentol ket lehetosegem van:

muszakira minimum:
kasztni rendberakasa: 40-80e HUF, majd kiderul (nagy reszet ismeros csinalja ingyen!!)
futomu,fekek: nekem 40e korul ha csak azt cserelem ami total szar, es kesobbre hagyom.
motor: ingyen megcsinaljak a kisebb dolgokat, de a motorgeneral 100e korul lenne minumum.
cserelt, hegesztett elemek fenyezese: 30e korul

hogy szep legyen (ahogy elkepzeltem):
kasztni 60-80
futomu 120-140
motor csere erosebbre, azt picit rendberakni 150-200
fenyezes 100e (ez is igen barati ar a teljes metal fenyert)
belso karpitozas - na ebbol meg csak a bort tudom, az 200e-nel indul egy kisebb kocsira, persze ezt valami jonevu cegnel talaltam.

Hat, ez igy egy nagyon alap lista, meg millio dolog van ami eszembe juthatna, de most ugysem fog :) Erdemes azt is figyelembe venni milyen autot veszel. '88-as fiestara 1 honapja 2,5e volt akciosan a hatso sarvedoiv. Az enyemre igen akciosan is 8000, 8500 a kuszob, es mast nem is arulnak, a tobbi vagy bontobol (lehetetlen talalni) vagy uvegszalbol (elso sarvedore 40e-t mondott aki arulja) vagy megszallott markatarstol :)

Azert ha ugy dontesz belevagsz sok sikert kivanok!